۱۳۸۹/۰۳/۳۱

قدرت جهت یابی و مکان یابی و خیابون شناسی و اینام در حد زیر صفره. یعنی وقتی رادیو پیام میگه مثلا" همت شرق به غرب ترافیکه، حدود 17 دقیقه طول میکشه تا من تشخیص بدم شرق کجا میشه و غرب کجا! ( اونم با کمک دست چپ و راست و ساعت و مثلا" شرق میشه صیاد و غرب میشه جنت آباد!). یا اگه یه جا مثل شیخ فضالله اگه خروجی شهرک غرب رو رد کنم باید تا آزادی برم و دور بزنم!!! بلد نیستم از وسطای راه از خروجیای دیگه برگردم و کلا" جایی رو نمیشناسم( این کاملا" واقعیه و یه بار این اتفاق افتاد!). آدرس دادنم هم همینه. هر بار که به یه بدبختی آدرس دادم همین بلا سرش اومد و مجبور شد مثلا" یه مسیر 3 دقیقه ای رو 45 دقیقه تو ترافیک بره و برگرده سر جاش! یا از هرجا میخوام برم یه جای دیگه باید بیام از جلوی خونه یا شرکت و برم! از جای دیگه بلد نیستم! این اتفاقم بارها افتاده برام. کلاس آموزش جغرافیا و جهت شناسی و مکان یابی جایی سراغ دارید؟! نگید جی پی اس و نقشه و اینا که استفاده از اونا حکایت مفصل دیگه ایه که خودش یه پست جداگونه س!
*
جمعه مصادف بود با هفتمین سالگرد ازدواج من و لیلا. چه زود داره عمرمون میگذره و چه پیر شدیم و سراشیبی نیمه دوم زندگی من و اینا! مبارکمون باشه!
*
از وقتی این یارو گودر و لایک کردن و share کردن و اینا مد شده دیگه حس و حال لینک دونی اینجا رو ندارم. میبینی تکنولوژی رو؟!

۳۶ نظر:

مريم گفت...

يه حس غريبي ميگفت كه آپديت كردي ...انگار درست ميگفت...

*من هم توي مورد اول همينطوريم ..كمااينكه هميشه بالا و پايين خيابونا رو اشتباهي ميگم و ديگه دوستان خودشون الان سعي ميكنند چيز ديگه اي غير از اين
عبارت بالا و پايين رو براي قرارگذاشتنهاشون پيدا كنند

مبارك باشه *

بهار گفت...

در مورد جهت يابي و آدرس و اينا عين من زير صفرتر!...واسه خودم يه نشونه هايي مي زارم مثلاً نقاشي ديواري؛ رنگ در خونه و اينا و فقط خدا كنه هيچ وقت عوض نشن

بهار گفت...

در مورد سالگرد و سراشيبي هم عين من!!! هم سال هاي ازدواج و هم سن و سال
ايشالا ساليان سال با خوبي و خوشي به پاي هم پير بشين و سرشار از سلامتي و آرامش باشين و همين طور بچه هاي خوشگل دورتون رو پر كنن

بهار گفت...

در مورد اين يارو گودر هم عين من!
فقط من لينك دوني ندارم

ریواسی گفت...

آخی... از کامنت بهار یاد گرتل افتادم

ناشناس گفت...

مبارک باشه
س-ر

سمن گفت...

دادا امیر؟شووما هرجا خواستی بری یه تیلیفون به آبجیت بزن آدرس میده بهت!شوما نگران نباش!‏

سمن گفت...

به به هفت سالگیتون مبارک.80 ساله بشین ایشالله.‏

MisS nc گفت...

مي تو
هفتتون هم مبارك
گودر هم بازم مي تو

لیلا گفت...

مبارکمون باشه:)

هدی گفت...

مبارککککککککه :)

Fiddler گفت...

kheili mobaraaakeeee, baraye daastane jahatyabi faghat mitunam barat doa konam :D amma bi shukhi ye zarre vaghti nabayad jai beri bayad beri tamrin ba khiale rahat, age gharar dashte bashi stressesh nemizare yad begiri koja dari miri, bayad tu aramesh tamrin koni, radio payam ham ziad gush bede :D

Fiddler گفت...

dar zemn avalin aghai hasti ke mibinam hesse jahatyabi nadare :d

ییلاق ذهن گفت...

سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک باشه :)به لیلا خانوم هم تبریک بگین
---
دست به دل من یکی نذارین تو این جهت یابی و مکان یابی که چهار گوشه اش کربلاست !! من کلا اون روزی که این استعداد رو تقسیم میکردن نمیدونم تو صف چی بودم فکر نکنم کلاس هم افاقه کنه حالا شانس آوردم همسر این قدرتش در حد لالیگاست وگرنه معلوم نبود چی میشد

سلانه گفت...

سلاممممممم:)
بعد تازه لینکایی هم که میذاری هموناییه که توی گودر شیر میکنی.. اصنم فک نمیکنی که با روحیه لطیف من بازی میشه!!!

سلانه گفت...

سالگرد ازدواجتون مبارک :) ایشالا همیشه خونواده خوب و شاد و سلامت و گرمی باشین

سلانه گفت...

بهار من هلاک اون نشونه گذاریتم.. به خداااا!

امیرحسین گفت...

اینا رو میذارم برا بقیه امت حزب الله که گودر ندارن!

ناشناس گفت...

تورو خدا درگیری ذهن و مشکلات شما چیه
بدبختیای مردم چیه
حوب دل حجسته ای دارین به خدا

امیرحسین گفت...

دقیقا" همینیه که تو الان گفتی جناب بی اسم! شما برو سراغ همون درگیریای ذهنی خودت و بقیه مردم! فقط دس به یقه نشید . در حد همون درگیری کفایت میکنه!

بهار.ن گفت...

از اونجایی که من برای جهت یابی مسیر رو از بالا مثه گوگل ارث تجسم میکنم کمتر دچار مشکل میشم!
آخه چرا هی سر این لینکدونی انقد بهمون استرس میدی؟ میدونی دفه چندمه داری به این موضوع اشاره میکنی؟ الان آدم با کدوم اعصاب سالگرد ازدواجتونو تبریک بگه؟!

بهار.ن گفت...

راستی اون پست جداگونه رو کی میذاری؟:دی

فیدبک گفت...

تبریک میگم امیر جون :)
ایشالا 120 سال خوشحال و شاد زندگی کنید..

باقیمانده های یک زن گفت...

اول از همه تبریک مفصل به خاطر سالگرد ازدواجت. خدا لیلا خانوم رو همیشه برات نگه داره
دوم : به نظرم استعداد جهت یابی ذاتیه . اکتسابی نیست . سعی کن باهاش کنار بیای
سوم : میدونی خیلی جالبه ؟ من جدیدا با گودر کار می کنم ؛ اونوقت دوبار این روزها خواستم فید بلاگت رو اد کنم ولی هر چی گشتم توی وبلاگت آدرس فیدش رو پیدا نکردم . کجا قایمش کردی؟

سوسن گفت...

يه حسي بهم ميگه شما دوست ندارين آدرس فيد وبلاگتون رو در اختيار دوستداران قرار بدين مي تونم بپرسم چرا و به چه علت؟؟

امیر گفت...

تو همون سوسن خانومی؟! ابرو کمونم هستی؟! میشه بیام در خونتون؟!

آوین گفت...

سلام تبریک می گم

آوین گفت...

این سورا رو میذاری رو هم بعد بهت فشار میادا از من گفتن بود
من تو جهت یالی و آدرس پیدا کردن همین طوریم هیچ کیم درکم نمیکنه هیچ کی

بهار.ن گفت...

لایک واسه لینک چوب پرده: ))
انتظار از این مسخره تر هاش رو هم باید داشته باشیم،هر روز دریغ از دیروز...

فرنوش گفت...

سلام

کلی تبریک برای سالگرد ازدواجتون .
در مورد جهت یابی من هم مثل خانم بهار.ن هستم و یک نقشه فضایی ذهنی دارم که دقیقا مثل گوگل ارث عمل می کنه و هزار تا راه را تا به مقصد با رنگ های متفاوت میذاره جلوم و هر بار از یک راهی میرم به مقصد!
در مورد این گودر که واقعا به نظرم خیلی چیز لعنتی بدیه ! یعنی الان خوبه ها بعد از یک مدتی بد میشه !

ناشناس گفت...

آقا مبارک باشه

شیرینیش میگن همین هفت سال دومه

میگن !!!

فردا خفتمون نکنی که توگفتی

بازم تاکید میکنم : میگن

علیرضا گفت...

تبریک.بعد با این چلوکبابایی که تو می خوری تا سرپایینی خیلی کار داری حالا ما نون خالی خورها رو بگی یه چیزی. بعدشم که در مورد جغرافیا و اینا خیلی نگران نباش منم از جنس خودتم

Arezou گفت...

تبریک میگم . تا دورقمی نشید کسی تحویلتون نمیگیره برای همین خیلی خوشحال نباشید . از کی تا حالا دهه سی شده نیمه دومه زندگی ؟ بیشتر حساب کنید مشتری شیم .

sArA گفت...

بنده رسماً نقشه گویای امارات شده ام! یعنی دیگه طوری سلطان جاده ها شدم که کسانی که پیش کسوت بودن در مهاجرت به اینجا هم دیگه به من زنگ می زنند می پرسن فلان جا رو چه طوری برم. اما در یه جاهایی بد گیج می زنم. مثلاً یه شاپینگ مال که تقریباً هر هفته هم میریم، من هر وقت وارد میشم هیچ ایده ای ندارم برای رفتن به سینما باید چپ برم یا راست. حاج آقای بیچاره هم بارها تلاش کرده یادم بده که وقتی از پارکینگ وارد میشی دست راستت کارفوره، دست چپت سینما (همینش رو هم الان که می نویسم مطمئن نیستم!) یعنی انگار اون یه تیکه مخم که باید نقشه این مال رو رجیستر کنه کلاً فیوز پرونده...

***
هیچ هم 7 سال پیر و زیاد و اینها نیست. مایی که 9 ساله ازدواج کردیم و نی نی ای هم هنوز نداریم چی بگیم؟

سلانه گفت...

نی نی مجید اومدددددد :)

sajad گفت...

امیر اینو نیگا:
http://peymane.ir/files/fa/news/1389/3/12/15515_862.jpg

:))))))))))))))