۱۳۸۸/۱۲/۱۷

اون زمانا كه سربازي ميرفتم ماشيناي خطي چهار راه پاسداران تا سه راه تهران پارس نواراي آقامون جواد يساري ميذاشتن و ماشيناي مسير برگشت نوار ليلا فروهر! ديگه همه شونو حفظ بودم. حالا اين چند ماهه كه ماشين رو ميدم ليلا و دخترك برن برا خودشون ددر دودور و خودم 7/63 % مسير رو پياده ميرم و ميام خاطرات اون دوران زنده ميشه برام. امروز يه نواري آقاهه گداشته بود كه كل مسير نيشم باز بود. مرتيكه مزلف مبتذل اون طرف نوار ميخوند :
باز دستي دستي دستي دلمو زدي شكستي ‏،وقتي بهت سر زدم در خونه تونو بستي !!!
يا يه جا ديگه ميخوند :
خوشگل مو شرابي! عاشقتم حسابي! نگو شراب نداري! خودت شراب نابي!!!اي تو روح اون به اصطلاح شاعر و نوازنده و خواننده ! خودم رو كشتم تا اينا رو حفظ كنم بيام براتون بگم از ذوق و قريحه اين ملت هنرپرور! به رانندهه ميگم خواننده ش كيه؟! ميگه نميدونم ولي خيلي قشنگه!

۱۸ نظر:

بهار گفت...

البته تا جاي كه بنده از همين تاكسي ها!شنيدم مي فرمايد:
دختر موشرابی دوست دارم حسابی نگو که شراب نداری خودت شراب نابی!
يعني بحث عشق نيست صحبت دوست داشتن است ..مي دوني چقددددررر بار معنايي شعر عوض ميشه ! شاعر هم حق و حقوقي داره

بهار.ن گفت...

عرضی نیست! فقط میخواستم بگم نیش منم بازه الان نصمه شبی : دی

خانمه گفت...

يعني واقعا شما قبلا اين اشعار رو نشنيده بودين ؟؟؟
واه واه چقده مثبت بودين . خدا به دور :)

ریواس گفت...

=))=))

سلانه گفت...

سلاممممممم:)
اون 7/63% رو من حساب نکردم که.. چه جوری این قده دقیق در اومده؟!؟!!

Fiddler گفت...

:))))))))))) خیلی باحال بود، ایول حافظه

MisS nc گفت...

ببين مهم اينه كه رديف و قافيه جور باشه حالا چي ميخوني مهم نيست.
بعدم من تا قبل از اينكه مطلب مهم امروزت رو بخونم فكر ميكردم مزلف حرف خـــــلــــــيـــــــي بديـــــــه . ولي حالا كه ديدم به اين راحتي اينجا نوشتي پس ميتونم ديگه با خيال راحت در مكالمات روزمره ام ازش استفاده كنم.

سیلوت گفت...

منم از این خاطره ها اون زمان که دانشگاه میرفتم ورامین زیاد دارم.
اون خط همیشه حمیرا میذاشتن من هم حالت انزجار بهم دست میده وقتی 2تا آهنگ این خانومو پشت سر هم گوش میدم!! ببینید چی کشیدم اون 4سال

ناشناس گفت...

اينايی رو که مسخره کرده ای، از اسطوره های ذهنی-عاطفی من محسوب می شوند!‏

س-ر گفت...

آخ آخ آخ
از این آهنگا که توشون داستان تعریف می کنن اینقدر بدم میاد

مريم گفت...

بابا باز صد رحمت به اينا ..اين آهنگ جديدا كه واقعن با خانواده نميشه گوش داد ..بايد در اتاقتو ببندي يه وقت صداش بيرون نره ..خدا به دور ..چه چيزا كه نميگن :D

فیدبک اینا گفت...

حالا یکی دیگه‌ش هست که یه دختر لوسه که با صداش حالت ایشششش به خودت می‌گیری یهو وسط شعر در می‌یاد می‌گه:

راستی ساسور اینام هستن؟

مجيد گفت...

اين اي تو روحشون و خوب اومدي.

pnh گفت...

بازم گلی به جمال قبلیا !
الان یک مزخرفات موهن مستهجن بالای هیجده سالی تو شعرها هست که ما اصولا تو ماشین خودمون که نوار قصه گوش میدیم.

هانيه گفت...

پس بگو اين همه استعداد رو از کجا آوردي!!

ناشناس گفت...

یعنی ترانه سرا ی این آهنگ واسه نوشتن اینا پول می گیره! بعد طرف هم بهش پول می ده! حالا اینا هیچی، بعداً یه جا اگه شغلشو بپرسن می گه هنرمندم!

peymaneh گفت...

سلام . اوووووووووووه ان خوشگل موشرابی خیلی قدیمی است و فکر کنم مال احمد آزاد باشد

علیرضا گفت...

امیر پاک ناامیدمان کردی! این که واسه دوران خودمونه، چرا بچه بازی درمیاری میخواهی بگی 20 سالته. بعدشم الانی ها که خیلی بدتره، آدم روش نمی شه بعضی هاش رو گوش بده تازه بعضی هاش رو خودشون شعورشون رسیده جای بعضی کلماتش بوق گذاشتند !!!