۱۳۸۸/۱۲/۱۰

متاسفانه مامان آقای پور پدر و بهار خانم بیمار هستن و الان هم بیمارستانن . دل دوستامونم به دعاهای ما خوشه. میشه تو ختم قرانی که برای شفای مامان این دو دوست مخصوصا" و همه مریضهایی که روی تخت بیمارستانن میذاریم شرکت کنید؟ ممنون.
خانمها و آقایان:
مستانه: جزء 1و2/امیر: جزء 3
خانمه: جزء10و11/ساناز: جزء 5و6
فخری سادات:جزء7/سمن: جزء30
ییلاق ذهن: جزء 8/حمید:جزء9
سجاد:جزء28و29/راما:جزء 12
دینا: جزء27/سیلوت:جزء 18و19
هانیه:جزء13/زهرا: جزء 14و15
نازمهر:جزء23/هادی:جزء16 و 20
هدا: جزء 17/بهار.ن: جزء 26
رامک: جزء 21 و 22/پرنده گمشده:جزء24
لیلا:جزء 25/فیدلر: جزء 4

۳۶ نظر:

مستانه گفت...

دو جز برای من بذارین

خانمه گفت...

اميدوارم هرچه زودتر سلامت بشن .
من جز 10 و 11 رو ميخواهم

ساناز گفت...

منم 5 و 6
رو بر می دارم

fifi گفت...

یک جزء هم برای من
ان شاالله هرچه زودتر سلامت بشند

مجيد گفت...

من به فقط دعا مي كنم امير جان.حقيقت نه وقتش رو دارم و نه . .

سمن گفت...

خیلی کار خوبی کردی امیر.من 30 لطفا.

ناشناس گفت...

jozee akhar ham baraye man.timaa.

امیرحسین گفت...

جزءآخر برای سمنه. اگه دوس دارید بگید جزء دیگه بدم.

ییلاق ذهن گفت...

منم هستم
ایشالا که هرچه زودتر شفا بگیرن

س-ر گفت...

من جزء 28 و 29 رو می خونم

fifi گفت...

دست شما درد نکنه
فقط یک زحمت لطفا به جای فی فی بنویسید فخری سادات.ممنون

امیرحسین گفت...

من چون نمیدونستم. ببخشید!

راما گفت...

هر جزئي كه خودتون صلاح ميدونين رو هم به من بگين
ميخونم

سیلوت گفت...

برای من هم همون جزء سوره نور و بعدیش رو بذار، راستی تا کی باید بخونیم؟

سلانه گفت...

سلامممم:)
منم هستم امیر.. دو جزء برای من بذار

دلا گفت...

با تمام وجودانرژی مثبت میفرستم که حالشون زودتر خوب بشه. بهار خانوم رو نمیشناسم اما پور پدر جز دوستای قدیمی و خوبه... از دست خودم عصبانیم که دیر متوجه شدم..........

هانيه گفت...

منم جز 13

نازمهر گفت...

منم جزء23 رو برمي دارم
اميدوارم خدا همه بيماران رو شفا بده
هيچي بدتر از بيماري نيست
راستي اشكال نداره تا فردا شب تمومش كنيم؟

امیرحسین گفت...

دوستان اگه بتونن تا جمعه شب تموم کنن خیلی خوبه.

Unknown گفت...

اگر هنوز جزئی مونده منم هستم

بهار.ن گفت...

جزء 26

امیرحسین گفت...

4 جزء دیگه باقی مونده.

فاطمه انتصاری گفت...

ایشاالله هر چه زودت رلباس عافیت بر تن کنن!

رامک گفت...

اگر مانده من هم هستم.

امیرحسین گفت...

جزء های 22و24 و25 باقی مونده.

پرنده گمشده گفت...

امیدوارم زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن.
جزء 24 رو من می خونم.

رامک گفت...

علاوه بر جزء 21، جزء 22 را هم اگر هنوز مانده می خوانم.

امیرحسین گفت...

یه جزء 25 باقی مونده!

امیرحسین گفت...

تموم شد

Fiddler گفت...

manam hastam...chando bekhunam?

Fiddler گفت...

ee alan didam tamum shode....dir residam...

س-ر گفت...

اِ اِ اِ
من اومدم بگم دو جزءمو خوندم، هفت هشت تا جزء دیگه بدید بخونم...
حیف تموم شد
;)

مريم گفت...

واااااااااااا..من چرا خبردار نشدم
چيزي مونده واسه من؟؟؟؟؟
امير چرا نگفتي؟؟؟؟:((

سلانه گفت...

امیر اگه مریم میخواد من جزء 15 رو بهش بدم.. وگرنه خودم بخونم

امیرحسین گفت...

نه. من سهمم رو نصف کردم باهاش

مريم گفت...

ممنون زهرا جون
امير به دادم رسيد:)
راستي امير خوندمشاااا..