۱۳۸۸/۱۲/۰۳

دوستانی که از قبل اینجا رو میخونن میدونن که ما از سال گذشته به همت و کمک دوستان یه کاری رو شروع کردیم که هر ماه یه مبلغی رو کمک میکنن که با اون پول بسته های غذایی شامل برنج و گوشت یا مرغ تهیه میشه و به خانواده های نیازمند رسونده میشه. این رو کم و بیش در جریانید. اول مهر سال گذشته زهرا خانم وبلاگ سلانه ( مرحوم مغفور جنت مکان خلد آشیان!) پیشنهاد دادن که جدای از اون پروژه تهیه مواد غذایی، یه پولی جمع بشه تا لوازم التحریر تهیه کنیم. مطرح شد و یه مقدار پول جمع شد و خود زهرا زحمت خرید و بسته بندیش رو کشید و تحویل خونواده های نیازمند شد. حالا بازم این زهرای سلانه پیشنهاد داده که برای این خونواده ها لباس نو تهیه بشه و قبل از اول سال به دستشون برسه. تا الان یه مقدارکی جمع شده. قصد داشتیمن تا اول اسفند پولهارو جمع کنیم و خرید کنیم. بنا شد یه مقدار دیگه صبر کنیم( مثلا" 5-4 روز) تا پول بیشتری جمع بشه. دوستانی که تمایل دارن کمک کنن( فقط برای تهیه لباس) لطفا" ایمیل بزنن تا من شماره حساب رو خدمتشون اعلام کنم.

۹ نظر:

بهار گفت...

ايده خوبيه...

علیرضا گفت...

خدا قوت باید گفت به این همت بلند. درود بر شما

خانمه گفت...

شما زحمت ايميل رو ميكشين از طرف ما به خودتون بزنين :)
khanomeh@gmail.com

ممنون

سیلوت گفت...

کامنت مارو در حد ایمیل قبول کن و شماره حساب رو به آدرس خودم یا خانمه بفرست
، واقعا آدم لذت میبره از در و دیوار این وبلاگ رحمت الهی میریزه.. پروژه باروری ابرها که جواب داد ایشالا این پروژه هم جواب میده.

lm.faraz82@gmail.com

مريم گفت...

خب ديگه با تو كاري نداريم پس ..بريم با زهرا روي هم بريزيم با پولها توي عيد يه سفر درست و حسابي بريم :D

ندا گفت...

بي زحمت شماره حساب رو براي من ايميل كنيد.متشكر مي شويم
neda_0062@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام من امروز اتفاق با وبلاگت آشنا شدم و با خوندن همین پست تصمیم گرفتم تو این کار خسر شما شریک بشم از شما چه پنهون دیشب پریشب با خودم فکر می کردم ای کاش خانواده نیازمند واقعی دم دستم بود تا کمکی کنم این شب عیدی که خدا شما رو سر راهم قراد داد . خدا رو شکر حدایا خیلی سپاسگزارم که صدامو شنیدی و جوابمو دادی
از خدا می خوام به شما هم کمک کنه تا موفق و ثابت قدم باشید آمین .
ممنون می شوم که شماره حساب رو برای منم بفرستید
kabootarfarahe1@yahoo.com

سمن گفت...

برای اینکه بعدا باز شاکی شی که چرا نگفتم اعلام کنم که فرمان فتحعلیان 20و21 اسفند کنسرت داره. خواجه امیری هم در جشنواره موسیقی تاریخ 9 اسفند کنسرت داره.
میتونی از این سایت چک کنی.بهار و سلانه هم توجه کنن!http://www.iranconcert.com/

amir گفت...

salam age mishe shomare hesabo be man bedin