۱۳۸۸/۰۸/۲۴

تقریبا" از اوایل مهر دیگه ماشین رو از خونه بیرون نمیارم و مسیر شرکت تا خونه یه مقدارشو با تاکسی و یه مقدارش رو پیاده میام. یعنی از شرکت تا میدون قدس رو با تاکسش و از میدون قدس تا پارک وی رو پیاده میام. پارک وی تا پل مدیریت رو با تاکسی و از پل مدیریت تا خونه رو پیاده میام. اینجوری هم یک ساعت زودتر میرسم و هم اینکه پیاده روی کردم و هم اعصابم راحت تره. البته یه وقت اشتباه نشه که برای لاغری و اینا پیاده روی میکنم! چون از خودم با بستنی و پفک و کرانچیپس و اینا پذیرایی میکنم! پس فردا مدیون شکمم نباشم یه وقت!
*
امروز صبح تو تاکسی رادیو جوان روشن بود و خانم مجری داشت خودش رو خفه میکرد که قانونی تصویب شده که آقایون بدون اجازه نمیتونن همسر دوم بگیرن. راننده هم میگفت همسر سوم و چهارم که مجازه و نیازی به اجازه نداره. تازه این روزا کی میره زن بگیره؟! من گفتم خوب خدا رو شکر یکی دیگه از مشکلات مملکت هم حل شد! چیزی که عجیب بود یه خانم خیلی تیشان فیشان برگشت گفت اینجوری فساد زیاد میشه! آقایون یواشکی میرن هر کاری میخوان میکنن! لااقل زن رسمی میگرفتن!خانوم به این روشنفکری نوبره والا!

هیچ نظری موجود نیست: