۱۳۸۸/۰۹/۰۱

ببینم دیروز خبری بوده و ما نفهمیدیم؟مثلا" ولنتاینی، ملنتاینی!، روز جهانی دوس پسر دختری، یا همچین چیزایی؟ یا ملت خیلی باحال شدن یا ما یه کم فازمون تاخیر داره! دیشب که میومدم خونه از پل مدیریت تا خونه شاید 7-6 مورد دیدم که وقتی میخواستم از کنار ماشینشون رد بشم باید میگفتم یا الله! گفتم شاید مناسبت جهانی داشته و من بی خبرم! البته کوچه خلوت روبروی خونه ما هم بی تاثیر نیست. 4 متر به 4 متر ملت در حال گفتمانن! بعد امروز صبح هم یه جفت قناری عاشق که یا راهنمای بودن یا دبیرستان( با توجه به قیافه خیلی بچه گانه و روپوش دختر خانم) سوار تاکسی بودن. منم که فضول! پسره داشت به دختره میگفت باید با خونواده هامون صحبت کنیم. اینطوری من دیگه نمیتونم ادامه بدم. همش حواسم پیش توئه!( فک کن!). دختره میگفت نه. من دوس دارم همینطوری فعلا" باشه . شاید پشیمون شدیم بعدن!( دختره ی زرنگ دودره باز!!).

پ.ن: دمتون گرم با شعراتون. یاد داشت کردم خیلیاشو شبا که میرم خونه با خودم میخونم! حتی اون شعر ادبی مهوش پریوش شوهر کرد رو! اون رو موقع ظرف شستن میخونم!

هیچ نظری موجود نیست: