۱۳۸۸/۰۸/۰۶

این چند روزه به شدت بی اعصابم و آماده م که دعوا راه بندازم با همه! دیروز نیومدم شرکت و رفتم برا خودم خرید و گشت و گذار. امروز یکی زنگ زده که دیروز کجا بودی؟!!!میگم ببخشید یادم نبود ازت اجازه بگیرم. بعد شروع کرده به دادو بیداد که چرا فلان کار فلان جور شد و فلان کار فلان جور نشد. منم با آرامش گفتم اینا به من ربطی نداره. زنگ بزن به ارباب و به خودش بگو. دوباره جیغ جیغ کرد که من نمیگم و خودت بگو و اینا. منم دیگه اون روم بالا اومد و گفتم زنیکه حمال نفهم! تو غلط میکنی با من اینطوری حرف میزنی. بعد هم گوشی رو قطع کردم! خودم کف کردم از اینهمه بداخلاقی و خشم!
*
رادیو داشت یه گزارش تهیه میکرد از این بازی تراوین که تازگیا مد شده. بعد اینا انقدر بی سواد و ابله و کارنابلدن که نمیرن قبل از اینکه یه گزارش تهیه کنن لااقل یه کم مطالعه کنن راجع بهش و اطلاعات صحیح به دست بیارن. در این مورد که دیگه کار خیلی آسونه. کافیه عضو بشه و دو روز بازی کنه تا جریان دستش بیاد. توی این گزارش مطرح شد که در این بازی خرید و فروش مشروبات الکلی انجام میشه و همچنین همسریابی و پیداکردن دوست!!!!! آخه گوساله ها انقدر سخته گزارش درست تهیه کردن؟ راجع به همه چی باید آدم اظهار نظر کنه؟ هرکی هرچی گفت باید به عنوان گزارش رادیو طرح بشه؟!

هیچ نظری موجود نیست: