۱۳۸۳/۱۰/۲۱

ببین خودت خوب میدونی که من نگفتم که مثل اون عربای سوسمار خور حاشیه خلیج ( و البته خلیج همیشه فارس!) مملکت رو با تمام امکاناتش بدیم دست آمریکای جهان خوار!!! و فقط پول نفت رو بگیریم. نگفتم که بذاریم دیگران برامون تصمیم بگیرن. نگفتم که سرسپرده باشیم. خدا نکنه بخوام خودمونو با یه مشت عرب بازمانده از دوران جاهلیت مقایسه کنم!من میگم مملکت ما خیلی امکانات داره. گفتم مملکت ما زیباترین امکانات توریستی رو داره. گفتم میتونیم تو جذب توریست تو دنیا اول بشیم. من میگم استفاده از تجربیات دیگران ( چه آمریکایی و چه هر جای دیگه) نه تنها بد نیست که بسیار هم منطقیه. ربطی هم به جمعیت نداره. که اونا تعدادشون کمه و ما زیاد. چه اشکالی داره که مثلا" برا حل مشکل ترافیک و آلودگی و هزار درد و مرض دیگه از مشاورین خارجی( به شرطی که سابقه خوبی داشته باشن و امتحانشونو پس داده باشن) استفاده کنیم.این هیچ منافاتی با استقلالمون نداره.این که همه جا سوء مدیریت داریم، اینکه همیشه فکر کنیم ما عقل کل هستیم ، اینی میشه که الان هستیم. پس لطفا" همه چیز رو فورا" نچسبونید به استعمار و چپاول کشورها توسط بیگانگان. اصلا" میدونی چیه. نیازی به گفتن من و شما نیست. آقایون دارن همین الان هم از مستشاران خارجی استفاده میکنن ولی چه استفاده ای میکنن خدا عالمه!و در آخر هم لابد توجه دارید که دیروز اعلام شد که شرکت نفتی هالیبرتون که دیک چنی و خیلی از مقامات آمریکایی دیگه عضو هیئت مدیره ش هستن وارد بازار نفتی ایران شدن و مناقصه حفاری در پارس جنوبی رو برنده شدن!زیاده عرضی نیست!

هیچ نظری موجود نیست: