۱۳۹۰/۰۸/۲۴

دیشب داشتم تفکر میکردم که ما مستحق این برخوردی هستیم که گوگل با ما کرد. گودر رو با اون وضع فلاکت بار ازمون گرفت و پلاس رو با این وضع افتضاح بهمون داد. ما به وبلاگا بی اهمیتی کردیم. ما وبلاگا رو یادمون رفت و فراموش کردیم. به قول معروف ما ارج ننهادیم به وبلاگا! ما وقع هم حتی ننهادیم! ما با دست خودمون وبلاگارو کشتیم. این بلا حقمونه که سرمون بیاد! من از امروز میخوام برم برا وبلاگا کامنت بذارم و زنده کنم تمدن کهن وبلاگی رو!
پ.ن: اینجا دیگه فیلتره و نمیشه نوشت زیاد. باید برم یه سرویس دهنده دیگه وبلاگ بسازم. خوب چی میشه برام قالب بسازید؟!!!والا ثواب داره!

۷ نظر:

هانیه گفت...

امیر بیا شروع کنیم دوباره. من فکر کردم از روز اول مردن گوگل دوباره وبلاگستان جون می‌گیره ولی نگرفت... خودمم داشتم سرد می‌شدم دیگه کم کم. ولی نمی‌خوام وبلاگم هم بمیره. می‌خوام نجاتش بدم. بیا شروع کنیم. یه وبلاگ جدید بزن که فیلتر نباشه. قالب هم از این مجانی ها استفاده کن دیگه حالا

ناشناس گفت...

منم چند وقت پیش دیدم چقدر در حق بلاگم بدی کردم. داشتم فکر می کردم به آغوش بلاگم برگردم. بیا برگردیم
هدر بلاگ جدیدت با من، قول می دم
Sajad

Ng.A. گفت...

بسیار موافق! زنده باد وبلاگ!
و من بلد نیستم کمکی کنم وگر نه کوتاهی نمی‌کردم
:)

رویا گفت...

منم خیلی موافقم. کاش می‌شد کاری برای فیلتر کرد. خب هر جایی هم آدم بره باز ممکنه اونجا رو فیلتر کنن.

SaMaN گفت...

به به! غبارروبی کردین.صفا دادین به اینجا.

شکلات گفت...

سلام خوشحالم به خاطر این تصمیمتون که البته من هم جدیدا در پی عملی کردن آن هستم :)

ییلاق ذهن گفت...

چقدر خوشحال شدم دیدم دوباره نوشتین
من هرجوری بوده وبلاگمو زنده نگه داشتم بعداز ده سالگی هم میخوام اقلا یه روز درمیون آپدیت کنم قول