۱۳۸۷/۱۰/۰۸

فلیکا خانم من رو دعوت به بازی مرگ کردن. اینکه اگه بدونم فقط 3 ماه زنده هستم 3 کاری مهمی که انجام میدم چیه؟
1- دو جور حق گردن منه. حق الله و حق الناس. حق الله که شامل نماز و روزه و ایناس خوب تا اونجا که تونستم انجام دادم و از این به بعدم انجام میدم و کلا" خودم رو خفه نمیکنم این سه ماه! اون خدایی که من میشناسم رحیم تر و کریم تر از این حرفاس ( چقدر این صفت کریم بودن خدا میچسبه به آدم) که از حق خودش نگذره. ولی امان از حق الناس! تا دلت بخواد از ملت غیبت کردم و به قول معروف کله پاچه ملت رو بار گذاشتم! میفتم دنبالشون و به ضرب دشنه هم که شده ازشون حلالیت میگیرم! کلا" انواع حق الناس به گردنم هست که باید تا جایی که میشه رفع و رجوعش کنم. اونایی هم که دسترسی ندارم که خدا رحم کنه بهم!
2- وسایل آسایش و آرامش خانواده م رو فراهم میکنم. تموم اون کارایی که عقب افتاده و تنبلی کردم و ممکنه بعد از من به زحمت بیفتن رو میرفتم انجام میدادم. تمام خریدهایی که ممکنه نیاز داشته باشن رو هم انجام میدادم.
3- خودم رو از لیلا و دخترک سیراب می کردم. خودم رو پر از لیلا و دخترک میکردم و از ثانیه ثانیه با اونا بودن لذت می بردم. این تنها توشه ایه که با خودم میبرم و دلم رو آروم میکنه. کی میدونه؟ شاید همین امروز باشه....

هیچ نظری موجود نیست: