۱۳۸۲/۱۰/۰۳

ای مهربان من
من دوست دارمت...
چون سبزه های دشت....
چون برگ سبز رنگ درختان نارون...(حمید مصدق)

* * * * * * *
کلانتر یه بحث راجع به عشق و ازدواج گذاشته تو وبلاگش. دوس دارم برید بخونید و نظرتونو بگید. خیلی دوس دارم نظر بقیه رو هم بدونم در این مورد. لطفا" دوستان لطف کنند و نظرشونو بگن. منم یه کوچولو نظرمو اونجا گفتم. بقیه شو هم همینجا میگم. البته بعد از اینکه اونجا همه نظرشونو گفتن. دوس دارم از تجربیات خودم بگم. دوس دارم بگم حرفای کلیشه ای چقدر از واقعیت دوره. البته اول باید لیلا رو راضی کنم! ولی خیلی چیزا رو ما پشت سر گذاشتیم. ازدواج ما حکایتها داره که به نظر خودم جالبه. ممکنه برا بقیه جالب نباشه.

* * * * * * *
از سیاست متنفرم. همیشه هم متنفر بودم. خیلی کثیفه. این به این معنی نیست که دنبال نمیکنم جریانا و قضایا و اخبارو. ولی هرچی بیشتر میخونم و میشنوم متنفرتر میشم. به نظرم برا همه لازمه که یه دید وسیع سیاسی داشته باشن ولی این با سیاسی بودن خیلی فرق میکنه. هرکسی باید خوبو از بد تشخیص بده که اینم جز با مطالعه بدست نمیاد. این خیلی فرق میکنه با اینکه آدم یه طرفه قضاوت کنه و همه چیزو سیاه یا سفید ببینه. به هر حال من خودم شخصا" تقریبا" تمام مطالب سیاسیو میخونم و به جرات میگم که من از سیاست متنفرم. از سیاسی کاریم بدم میاد. دوس دارم تو این دنیای مجازی حداقل از این چیزا نباشه. خیلی قاطی پاطی نوشتم. نه؟!

* * * * * * *
ای مهربان من.....
من دوست دارمت.....
از اینجا تا اونجا!
باور کن!

* * * * * * *
آقا تورو خدا هركي بلده يه سيستم كامنت برا من درست كنه بگه!ثواب داره!حالا ما كه سواد نداريم بايد چيكار كنيم؟!آقا ثواب داره!

هیچ نظری موجود نیست: