۱۳۸۲/۰۹/۲۲

۱- در میان من و تو فاصله هاست
گاه می اندیشم،
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری!
تو توانایی بخشش داری.
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا،
زندگانی بخشد.
چشمهای تو به من می بخشد،
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی....(حمید مصدق)

۲- خوب نیم فصلم تموم شدو پرسپولیسیا همونطور که انتظار می رفت پایین تر از استقلال قرار گرفتن. حالا من نمیخوام اسم بیارم! ولی آقایون متولد ماه دی! و خانوم کوچولوها! برید توبه کنید. هنوز تا پایان لیگ وقت زیاده!پرسپولیسم تیم بدی نیستا ولی خوب به حدواندازه ی قهرمانی نیست!وگرنه اونقدر ها هم تیم بدی نیست. به قد و قواره سومی و چهارمی میخوره. ولی خداییش اگه یوونتوسم یه خورده با غیرت تر بازی کنه دیگه عیشمون تکمیل میشه!

۳- اگه بخوای برا دخترت اسم انتخاب کنی چه اسمی به نظرت قشنگه؟!من از اسم سحر خیلی خوشم میاد. بی خود نخند!

۴- دیروز دیگه کلی مهمون داری کردیم. کارایی که به عمرم نکرده بودمو مجبور شدم انجام بدم! ظرف شستم، حمام و دستشویی شستم( چه کارای نفرت انگیزی!)، جارو زدم، طی کشیدم، وبلاگ دوستانو خوندم!تو برف رفتم بستنی خریدم( کلی فروشنده و مشتریا خندیدن)، آب حوض کشیدم! دیگه خوشبختانه به پیرزن خفه کردن نرسیدم!دیشبم اومدم لباس اتو کنم، به جای لباس روی دستمو اتو کردم که الان تاول زده!

۵- تورو خدا وقتی مینویسید پینگ هم بکنید!فکر میکنم زیادی معتاد شدم به خوندن وبلاگ دوستان. از اونایی هم هستم که وقتی میخونم باید حتما" کامنت بذارم. حالا با ربط یا بی ربط. بعضی وقتا بعضی وبلاگارو که میخونم حیفم میاد سرسری بخونم و برم. دوس دارم سر فرصت بخونم و نظرمو بگم. یعنی میدونی فکر میکنم میگم بی احترامی به نویسنده س که سرسری بخونی و بری. باید وقت گذاشت. گاهی میشه یه وبلاگو ۷-۶ بار میخونم. ولی واقعا" به وبلاگاتون عادت کردم.پس لطفا" نذارید تو خماری بمونم!

۶- فعلا" زیاده عرضی نیست!

هیچ نظری موجود نیست: