۱۳۸۲/۰۹/۲۴

۱- دوش آگهی زیار سفر کرده داد باد
من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد.....

۲- الان دو شبه پشت سر هم دارم خواب میبینم که دو تا بلاگرها با هم ازدواج کردن !رد خور نداره. من به خوابم ایمان دارم !حالا چرا این خوابو دارم میبینم نمیدونم. بگذریم که دیشب ۳-۲ مرتبه از خواب پریدم هر دفعه هم خواب دیدم ماشینمو دزدیدن!

۳- دو شب پیش رفتیم رستوران ملل تو میلاد نور. جالب بود . غذای مخصوص هر کشوریو داشت. لیلا رفت قسمت غذاهای ایتالیایی که از این غذاهای فیشینگولی! مثل پیتزا و لازانیا و این مدلیا داشت. منم جاتون خالی رفتم قسمت هند. سوپ دال و کباب مخصوص. از اون غذاها که وقتی میخوری میشی مثل اژدها!از دهنت آتیش بیرون میزنه. تازه بهش سفارش کردم که غذای منو زیاد تند و تیز نکنه.بعد که سفارش دادیم دیدیم یه قسمتو جا انداختیم. قسمت مدیترانه و مکزیک و چین. ولی خوب محیط دنج و خوبی داره. به شرطی که کنار این پیانیسته نشینی !

۴- تو میلاد نور که داشتیم مغازه هارو نگاه میکردیم لیلا رفت روسری بخره. منو شهاب داشتیم جماعت سرگردونو برانداز میکردیم. چه تیپ و قیافه هایی . حیف از این همه نیروی جوونی که اینجوری داره هرز میره. دلم خیلی سوخت. بدون هدف همینجوری الکی چرخ میزدن. پیدا بود از اون تیپایی بودن که از عصر میان تو مرکز خرید تا شب. بعدش میشینن پای چت. صبحم میخوابن تا ظهر. این برنامه هر روزشونه. از صحبتایی که با هم میکردن میشد فهمید دغدغه شون چیه. اینکه فلان دختر و سر کار گذاشتن یا با فلان دختر دوس شدن یا فلان جا مهمونی بود یا.... آخه چرا؟کشوری که این همه جوون داره و این همه از همه جا عقبه چرا باید جووناش اینجوری وقتشونو بکشن؟ یعنی کار دیگه ای نیست که اینا بکنن؟ شهاب میگه بخاطر اینه که جوونا هیچ تفریح دیگه ای ندارن. من این حرفو خیلی قبول ندارم. به خاطر این که اینا عموما" از خونواده هایی هستن که تو پیدا کردن تفریح مورد نیازشون مشکلی ندارن. نمیگم همه باید درس بخونن. ولی مگه همش به درس و دانشگاهه؟یعنی هیچ کار دیگه ای نیست که مشت جوون مجبور نشن عصر که میشه بیان بیرون و الکی تو خیابونا و مراکز خرید پرسه نزنن؟ یا تیپ دخترا. آدم تعجب میکنه. شهاب میگه چون اینجا حجاب اجباریه اینا هم اینجوری خودشونو نشون میدن. یعنی اگه حجاب آزاد باشه اینا اینجوری بیرون نمیان؟ مگه نه اینکه ایرانیا همیشه تو کشورای دیگه از طرز لباس پوشیدنشون شناخته میشن! اونجا که دیگه همه آزادن.پس چرا اینجوری شده؟ کجا داریم میریم؟آخرش چی؟!

هیچ نظری موجود نیست: