۱۳۸۲/۰۹/۱۸

۱- ماه مانند دختری عاشق
سر به دامان آسمان دارد
چشم او گرم گوهر افشانیست
در دل شب ستاره می بارد.
گویا درد دوری از خورشید
ماه را نیمه شب میازارد.
آه! او هم چو من گرفتار است....(مشیری) ( تا باشه از این گرفتاریا باشه!!)

۲- یه متن طولانی نوشتم و کلی حال کردم. ولی یه دفعه پرید. هر چی دنبالش میگردم نمیدونم چی شد. لابد صلاح بوده که پاک بشه.

۳- تا وقتی همه افتخارمون به مدل ماشین و محل زندگی و تعداد سفرای خارج و جنس و مارک لباسامونه ، نباید منتظر باشیم چیزی عوض بشه. دیگه این چیزا داره تبدیل میشه به فرهنگمون. به حرف و شعار هم نیست. وگرنه همه میگن بده ولی در عمل؟ با اینکه میگیم بده ولی نمیدونم چه ضرورتی پیش میاد که گاهی لازم میبینیم این افتخاراتو تو چشم طرف مقابلمون بکنیم. از اون بدتر این که به خودمون اجازه میدیم که طرف مقابلو با این دید قضاوت کنیم. رفتارمون با اون از روی حساب بانکی و مدل و نوع ماشینش تغییر کنه. نگو من اینجور نیستم. نوع برخوردت با یه آدم پولدار و کسی که سرو وضع خیلی معمولی داره یکیه؟واقعا" یکیه؟لحن حرف زدنت با هردو یکسانه؟این خیلی رذیلانه و حقیره که به کسی به خاطر ثروت یا موقعیتش احترام بذاریم و انتظار داشته باشیم که به خاطر اینکه ما فلان جای شهر میشینیم برامون ارزش قائل بشن. میدونم همه تائید می کنن که این کار بدیه. تو شعار دادن ماشالا کم نمیاریم. ولی خود و خدا تو دلت ببین چجوری هستی. اصولا" ما خوب فکر میکنیم . خوب حرف می زنیم و بد عمل میکنیم.

۴- چقدر نی نی داره دور و برمون زیاد میشه!

۵- فیلم شب روشن رو کسی دیده؟قشنگه؟فیلم خوب الان چی رو پرده هست؟امیدوارم کسی نگه چشمان سیاه ایرج قادری!

۶- از این آدمایی هستم که قوه تجسم و تخیلم خوبه!خوب که نمیدونم ولی به هر حال. فورا" دوس دارم قیافه ی یکیو تجسم کنم. تو راه که میومدم داشتم قیافه ی کلانتر رو تجسم می کردم! یه پسر تپل، عینکی با کمی ته ریش!و البته با قدی که به تپل بودنش بیاد!بیچاره کلانتر! با این قیافه ها اصلا" به کلانترا نمیاد!خوب دفعه بعد کیو تجسم کنم؟!

۷- اخرین شاهکار بنده امروز صبح به وقوع پیوست. صبح که میومدم از خونه بیرون، تو یه دستم صبحانه و ناهاری بود که لیلا برام آماده کرده بود و تو یه دستم زباله. بنا بود زباله رو بندازم تو شوتینگ زباله و صبحانه و ناهارو با خودم بیارم!منم نمیدونم چی شد که صبحانه و ناهارو انداختم تو شوتینگ! اومدم سوار ماشین بشم زباله رو گذاشتم کنار دستم!!!یهو نگام افتاد دیدم بله!قربون حواس جمع!خیلی شاهکارم.نه؟!

هیچ نظری موجود نیست: