۱۳۸۲/۱۲/۰۵

خوب داره نتایج انتخابات تهرونم معلوم میشه. با تموم حرف و حدیثا انتخاباتم تموم شد. دیروز میگفت ۵۰ درصد مردم تهرون تو انتخابات شرکت کردن ! بابا بی خیال تو رو خدا. یعنی از هر دونفر واجد شرایط یه نفر رای داده؟! یادته تو دانشگاه هروقت نمره ها پایین بود میرفتیم سراغ استاد که آقا جون مادرت نمره ها رو ببر رو نمودار؟ این مال ما شاگرد تنبلا و درس نخونا بود. اونم نمیبرد!حالا اینا خودشون آمارو بردن رو نمودار! عوضش یه جا تو مملکت از علم استفاده شد. اونم به بهترین وجه ممکن!فقط این وسط میدونی از چی حرصم میگیره؟ از این که امیر رضا خادم شده نفر سوم! آخه مجلسی که ....بی خیال اصلا". بد وضعی شده. دیگه اعتماد از بین رفته. من همونجور که با رفتن افرادی مثل افخمی به مجلس به شدت مخالف بودم حالا هم با رفتن سعید ابوطالب و خادمو اینا به مجلس مخالفم( ایناش دیگه چه صیغه ای بود؟!). به این میگن استفاده ابزاری از همه چی. مجلس فقط جای متخصصینه. دیروز دیدی مجلس چه خبر بود؟ مثل قبیله آدم خوارا به جون هم افتاده بودن. مثل یه مشت وحشی. فقط برا قدرت. مردم این وسط کشک. آخه مملکتی که اینجور جانداران توش قانون گذار باشن این مملکت ترقی میکنه؟ حاشا! شکر خدا این روزا اصلاح طلبو محافظه کارم نداریم. جنگ قدرت به همه سرایت کرده. میدونی دلم از چی میسوزه؟ از این که کشوری مثل مالزی که هیچی نداره( تاکید میکنم هیچی) نه نیروی انسانی، نه نفت و دیگر منابع طبیعی نه هیچی دیگه تا سال ۲۰۰۷ از کشور در حال توسعه خارج و به کشور توسعه یافته تبدیل میشه. این یعنی اینکه یه برنامه مدون دارن و دارن طبق اون پیش میرن. مالزی رو مثال زدم چون آشنایی دارم . یا امریکا. ببین تو آمریکا تو اسم چند تا وزیر یا وکیلو میدونی ؟ خود امریکایی ها هم همینجورن. شاید اسم خیلی از وزیراشونو ندونن. فقط رییس جمهورو وزیر دفاع و خارجه و یکی دو نفر دیگه. برا اینکه اینا به سیاست کار دارن ولی بقیه دارن کار خودشونو میکنن. اینجا ولی جوری شده که همه تو سیاستن و بقیه چیزا رو واگذار کردن به خدا. مثلا" احمد خرم وزیر راه میاد تو سیاست نظر میده. بابا اگه با سرعت مورچه هم حرکت میکردیم وضعمون از حالا به مراتب بهتر بود. نمیدونم شاید اگه همه حکومتو یه دست کنن یه خورده وضع بهتر بشه. شاید خیلی کارایی رو که نمیذاشتن خاتمی انجام بده خودشون انجام بدن. فقط یه چیزو میدونم که این مملکت رو قانون حرکت نمیکنه. رو برنامه حرکت نمیکنه. دیمی و کشکی داره میره جلو. خودش داره میره. باری به هر جهت شده. هرکی کار خودشو میکنه. ۱۰۰ نفر رییس داره این مملکت که هیچکی هم اون یکیو قبول نداره.مملکت داره قبیله ای اداره میشه. به خدا دیگه کافیه. جنگ قدرت دیگه کافیه. تازه میفهمم که چرا اینهمه سر رفتن به مجلس دعوا میکنن. اینو ببینید.
*
از دونفر خیلی بدم میاد. یکیشونو میترسم بگم. یکیشونم نمیتونم بگم!
*
امسال چرا کسی برا سال نو سر رسید چاپ نکرده؟هر سال این موقع ۸-۷ تا سررسید داشتم . امسال فکر کنم خودم باید برم بخرم. این مملکت دیگه جای موندن نیست!!!
*
شکر خدا فیلم فرش باد رو هم برداشتن و فیلم بانوی من رو گذاشتن! صبحی که میومدم رفتم پرسیدم از نگهبانش میگه به دلیل عدم استقبال تماشاگران!!! به این میگن خوش شانسی. یه بار تو عمرمون هوس یه چیزی کردیما. لیلا کاراتو بکن بریم از این مملکت!!!!
*
تو بازیگرای مرد دو نفر خیلی محشرن. رو دست ندارن. معرکه ن. پرویز پرستویی و رضا کیانیان. من خیلی دوسشون میدارم. تو بازیگرای خانمم( با عرض اجازه از لیلا!!) فقط لیلا حاتمی. رویا نونهالی هم بدک نیست.از هدیه تهرانی و نیکی کریمی و اینا هم اصلا" خوشم نمیاد!

هیچ نظری موجود نیست: