۱۳۸۲/۱۲/۰۳

بازم یه محرم دیگه اومد. شهر داره یواش یواش حال و هواش عوض میشه.کوچه ها داره سیاه پوش میشه. تو هر محله یه چادر برا عزاداری برپا میشه. بازم یه عاشورای دیگه. همیشه حس میکنم که بعد از عاشورا سبک میشم. علتشو نمیدونم. خدا کنه امسالم این حسو حال برام باقی مونده باشه...
*
دیشب مثلا" اومدیم بریم سینما. با شهاب اینا ساعت ۸:۳۰ جلو در فرهنگسرا قرار داشتیم. سانس ساعت ۹ میخواستیم بریم که دیدیم فقط خودمون ۴ تا هستیم. هیچکی دیگه نیومده بود.خلاصه فیلم کنسل شد. اینم شانس ما. یه وقتا بلیط بهمون نمیرسه. یه وقتا هم که بلیط مجانی گیر میاریم اینجوری میشه که اصلا" فیلم تشکیل نمیشه!دیشب خیلی حرصمون گرفت. حالا بازم خوبه نزدیک خونه بود. من پیشنهاد دادم که بریم پارک قیطریه. شهاب گفت کالباس بخریم بریم اونجا. منم ساده گفتم باشه! بعد دیدم مثل اینکه ماشین خریده! سربازیش که هفته پیش معاف شد، ماشینم که خریده اونوقت میخواد با کالباس سرو تهشو هم بیاره!تازه اونم میخواست دنگی حساب کنه!منم به علی زنگ زدم که کاراتونو بکنید میایم دنبالتون شام بریم بیرون. خلاصه جاتون خالی ۶ نفری شهابو بدبخت کردیم! البته خیلی بدبخت نشد. همش دو تا میگو سفارش دادیم بقیه ش دیگه غذای ارزون بود.
*
بابا من خیلی کم حافظه شدم. فیلم دیوانه از قفس پریدو رفتم دیدم اونوقت میگم کی نشون میدن!حالا من هیچی،لیلا تو چرا یادت نیست؟یادمه چقدرم لذت بردیم. پرستویی معرکه بود.از نیکی کریمی هم داشت خوشم میومد که نیومد. حالا منتظر اینجا چراغی روشن است هستم. راستی اونایی که پرسیدن فرش باد رو کجا نشون میده.فرهنگسرای ابن سینا( قانون) تو خیابون ایران زمینه. سانسش هم ۵-۷-۹ . فقط قبلش باید تماس بگیرید و مطمئن بشید که تشکیل میشه فیلم یا نه. فکر کنم وسطای هفته فقط سانس ۷ شبش تشکیل بشه. دیروز اینجوری می گفت.روزای تعطیل سانس ۱۱ شب هم داره. ولی قبلش تماس بگیرید.
*
وقتایی که آدم عصبانی یا دلخوره دهنش تلخه. چرا؟

هیچ نظری موجود نیست: