۱۳۸۲/۱۱/۲۸

باز هم سیاست. دوباره یه کم میخوام از سیاست بگم. مگه میشه ایرانی باشی و نظری راجع به این روزا نداشته باشی؟ مگه میشه دلت برا سرزمینت نسوزه؟ مگه میشه آروم بری یه گوشه و چشاتو ببندی؟ مگه میشه آسه بیای و آسه بری که مبادا شاخت بزنن؟نه. خدا نکنه چنین روزی بیاد. خدا نکنه که بی تفاوت باشیم. البته من با حرفای خاله زنکیم موافق نیستم. میگم حرف اگه از رو استدلال باشه محترمه. از طرف هرکی هم میخواد باشه. چه موافق چه مخالف. یه کم مسایل کشورو این روزا دنبال کنیم. بابا منی که هر روز دارم کلی وقتمو تو نت میگذرونم میتونم ده دقیقه برا خوندن روزنامه مورد علاقم وقت بذارم. برم تو سایتش و مطالبو از اونجا بخونم. حالا از هر طیفی هم که باشیم روزنامه دلخواهمون سایت داره. اما اصل مطلبی که میخواستم بگم.این روزا صدا و سیما داره سنگ تموم میذاره برا این انتخابات. تاحالا من به یاد ندارم که اینجوری تبلیغ کرده باشه. تو تمام بخشای خبری مدام داره گزارش میده. تو تموم شبکه ها داره تبلیغ میکنه. چه اتفاقی افتاده که انقدر نیاز به تبلیغ داره؟مگه انتخابات برای خود مردم نیست؟مگه سرنوشتشونو مردم با انتخابات تعیین نمیکنن؟ مگه مردم نباید به صورت خودجوش شور انتخاباتی داشته باشن؟ چی شده که صدا و سیما داره خودشو خفه میکنه؟ میخواد شور مصنوعی ایجاد کنه؟شعور مصنوعیم میتونه؟ همه میدونیم چی شده. ولی چرا؟ چرا این اتفاق باید بیفته؟ اونا که این دوره این بلا رو سر انتخابات آوردن فکر همچین روزایی رو هم میکردن؟ چی کار کردن که دوست و دشمن شاکین؟وقتی میگم فقط اینا بلدن جلو پاشونو ببینن برا همینه. جالبیش میدونی چیه؟ اینه که میگن از بین اینایی که ما میگیم آدمای خوبین شما باید رای بدید و تازه وظیفه شرعی هم میدونن. این دیگه خیلی اعصاب منو داغون میکنه. آخه بابا چرا همه چیو به پای شرع بدبخت میذارید؟ این یه مساله. مساله بعدی هم راجع به انقلاب بود. تا حالا خیلی شنیدیم راجع به دلایل انقلاب. ولی واقعا" به نظرت دلیل اصلیه اینکه اون زمان همه اعم از مذهبی و غیر مذهبی تو صحنه اومدن و نظامو عوض کردن چی بود؟ رفاه؟ مذهب؟مساوات و از بین رفتن ظلم؟ استقلال؟....من خودم فکر میکنم که اینا همش بود ولی دلیل اصلیش این بود که مردم میدیدن حرمتشون لگدکوب شده. میدیدن که به عنوان انسان درجه دو باهاشون برخورد میشه. نمیدونم این نظر منه. شاید خیلیا اینو قبول نداشته باشن. تو چی فکر میکنی؟ دوس دارم بخونی اگه دیدی ارزش گذاشتن نظرو داره نظرتو بگی. از نظر باری به هر جهت خوشم نمیاد. ممنون.

هیچ نظری موجود نیست: