۱۳۸۲/۰۹/۰۸

۱-نمی دانم آیا
اگر لحظه ای بال خوابیده این پرنده
به پرواز هم نه،
به خمیازه ای باز باشد
به هفت آسمان تو یک ذره بر می خورد؟.....(قیصر امین پور)

۲-آقا لطفا" از شعر بالا لذت ببرید. خیلی قشنگه. دلم میخواد کل شعرای قیصر امین پورو اینجا بنویسم. برا دل خودم، نه برا دل کسی.یادش بخیر اون روزا که شعرای قیصر امین پور مینوشتم تو ایمیلم.چه خاطراتی که من دارم از این شعرا. اگه میبینی خیلی حال نمیکنی با این شعرا به خوبی خودت ببخش.

۳-خیلی سخته بعد از سه روز بیایی سر کار ببینی کامپیوترت داغون شده، کلی ایمیل ویروسی باهاش گرفتن( با اینکه فایر وال و آنتی ویروس داره)، همه چیو زدن پاک کردن و کلی کارای دیگه. توام تنها کاری که حوصلشو داری بکنی اینه که بشینی وبلاگ دوستاتو بخونیو براشون کامنت بدی. راستی خیلی به خوندن وبلاگا معتاد شدم! شبا قبل از خواب و قبل از شام و صبح ها هم قبل از هر کاری.

۴-آقا این سیستم نظر خواهیه ما خیلی باحاله.بهتعداد کامنتا حساسه! اگه از ۷ بیشتر بشه دیگه قاطی میکنه!بیچاره ندید بدیده!از ۱۰ که بالاتر میره دیگه اصلا" بالا نمیاد! الان ۳ روزه کامنتای من رو ۷ مونده. هرچی میام سر میزنم میبینم عدد هفت رو نشون میده. بابا منم دل دارم!من چه گناهی کردم که سیستم نظرخواهیه من بیجنبه تشریف داره؟!

۵-این نمایشگاه شکلات و شیرینی هم راه افتاد. قابل توجه اونایی که از این چیزا دوس دارن! خدا رو شکر شیرینی خیلی به من نمیسازه!کاکائو و شکلاتم که اصلا" دوس ندارم. همیشه یادمه برامون از خارج شکلات که میاوردن سر من همیشه کلاه میرفت. خواهرم و برادرم از این فرصت استفاده میکردن. امسال به شرکت ما پیشنهاد شد که شرکت کنیم. راستی نمایشگاه ترشولک جات!!برگزار نمیشه؟!آخ هوس این ترشولکای دربند و درکه رو کردم که خیلی کثیفه!همیشه مامانم قره قوروتا و لواشکای خیلی خوشمزه ای درست میکنه . کلی دهنم آب افتاد!

۶-یه چند روزه نه روزنامه میخونم، نه اخبار گوش میدم. از دنیا بی خبرم. گاهی روزنامه شرق میخرم. انقدر مطلب داره که نمیرسم شبا همشو بخونم. کلی حرصم میگیره که چرا انقدر مطالب خوندنی داره که آدم وقت کم بیاره!روزنامه ی خوبیه. خیلی بده آدم روزنامه نخونه. اینجوری میشه مثل اینا که روزنامه نمیخونن!!از مزایای! ازدواج همینه دیگه!کجایی جوونی....!!!

۷-دلم میخواد بازم از قیصر شعر بنویسم. میترسم حروم بشه. نباید زیاد حیف و میلش کرد.

هیچ نظری موجود نیست: