۱۳۸۲/۰۸/۱۵

۱- تندیس سازم
دیوانه
از فریاد های دردم،شعر میتراشم....(مایاکوفسکی)

۲- ببینم وقتی داری رانندگی میکنی و کلی ماشین تو خط سبقت جلوت هستن و یهو یکی از عقب هی برات چراغ میزنه که از سر راهش بری کنار ،اینجور وقتا چیکار میکنی؟!چه عکس العملی نشون میدی؟ من گاهی فلاشر میزنم براش ولی احساس میکنم ارضام نمیکنه.دوس دارم مشت بکوبم تو مخ یارو!البته گاهی نگاه میکنم میبینم یارو از این کله خراباس زود از سر راهش میام کنار. از اینا که یهو از عقب میزنن و توام جرات نمیکنی بهش چیزی بگی.کاش میشد از این شکلکای یاهو مسنجر براشون بزنی!میدونی که کدومو میگم؟!؟!

۳- در مورد رانندگی گفتم، بذار یه چیز دیگه هم بگم. نمیدونم چه سریه که بعضیا که پشت رل میشینن خودشونو فراموش میکنن. شایدم خود واقعیشونو نشون میدن. انقدر بی فرهنگ میشن که آدم حیرون میمونه. خیلی رانندگی اعصاب خرد کن شده.اینا که دارن انقدر سخت گواهینامه میدن( من بیچاره ۸-۷ باری رد شدم فکر کنم!)پس چجوری بعضیا گواهینامه میگیرن؟!از قوانین ابتدایی هم اطلاعی ندارن. یعنی دارن ولی رعایت نمیکنن. دیروز تو پاسداران یه تیکه ش یه طرفه س. کلی هم خیابون شلوغ میشه نزدیک افطار. اونوقت یه دوو داشت از وسط خیابون یه طرفه میومد بالا. هرچی هم چراغ زدیم فایده نداشت. حالا بعضیا حداقل پر رو نیستن و از گووشه خیابون رد میشن. این قشنگ داشت از وسط میومد. میخواست جلوش ماشینمو نگه دارم و بیام پایین از ماشین. حیف که نزدیک افطار بود و منم معده م در میکرد. خلاصه شانس آورد!!!(شایدم من شانس آوردم!).

۴- آموخته ام که.....
هر چه زمان كمتري داشته باشم ، كارهاي بيشتري انجام مي دهم.

هیچ نظری موجود نیست: