۱۳۸۲/۰۸/۲۹

۱- به پایان رسیدیم اما نکردیم آغاز
فرو ریخت پرها ،نکردیم پرواز
ببخشای ای روشن عشق بر ما، ببخشای....( شفیعی کدکنی)

۲- امروز تولد لیلا خانم همسر مهربون و خوش اخلاق منه. تو این مدت خیلی اذیت شد. هم مریض داری میکرد هم افطار و سحر مجبور بود غذا درست کنه. البته من هنوز برا تولدش هیچی نگرفتم!به نظر شما یه شاخه گل خوبه؟!اصل تفاهمه دیگه!ولی واقعا" من خیلی ازش ممنونم. خیلی با گذشت و فداکاره. همینجا تولدشو بهش تبریک میگم. امیدوارم بتونم یه کوچولو خوبیاشو جبران کنم.

۳-اینو ببینید. قبلا" من یه قسمتاییشو گذاشته بودم همینجا. این کاملشه. کاش حوصله کنید و همشو بخونید. خیلی به دل میشینه.دیروز داشتم همینجوری میگشتم یهو اینو دیدم. قبلا" تو هفته نامه مهر کاملشو نوشته بود.

۴- این کامنتا دوباره دچار مشکل شده. بیچاره شدم تا تونستم چند تاشو بخونم. تا دیشب ۹ تا بود. الان هر کاری میکنم نمیتونم بقیشو بخونم.

۵- این سینه درد لعنتی هنوز دست از سر من بر نداشته. دوشبه خیلی اذیتم میکنه. نمیدونم چرا موقع خواب یادش میفته که باید نذاره من خواب راحت داشته باشم. البته منم دکتر نرفتم!من یه خورده بد دکترم!تا به آخر خط نرسم دکتر نمیرم.روز به روزم داره بدتر میشه. تا میام حرف بزنم نفسم میگیره. میترسم بهش نرسم تبدیل به آسمی ،سرطانی!چیزی بشه!

۶- خیلی از ماها فقط وقتی خوبی میکنیم که بدونیم یه جوری بناس جبران بشه. اگه بدونیم که کسی متوجه خوبی ما نمیشه از خیرش میگذریم. خیلی جاها من خودم شاید اینجوری باشم. مصداقم براش زیاد دارم. حالا این جبران شدن میتونه توسط اشخاص باشه یا حتی توسط خدا. یعنی یه کاریو میکنیم که بریم بهشت. از بچگیم بهمون اینجوری گفتن که فلان کارو بکن بری بهشت. یا فلان کارو نکن میری جهنم. این الان برامون شده یه ذهنیت. شاید خیلی کارارو نفهمیم چرا باید بکنیم ولی بهمون گفتن اگه بکنی میری بهشت. حتی اگه فلسفشو ندونی. این خیلی بده. کاش یاد بگیریم که خوبیو برا خاطر خود خوبی، برا نفس خوبی انجام بدیم. کاریم به مذهب نداره. حتی اونایی که به خدا اعتقادی ندارن میتونن خوب باشن. چون خوبیها( ونه لزوما" ارزشها) یه حقیقت ثابتی هستن. همه از خوبیها لذت میبرن و از بدیها بدشون میاد. کاش رو همه چی حساب دو دوتا چهارتا نکنیم.

۷- در میوه چینی بی گاه،
رویا را نارس چیدند و تردید از رسیدگی پوسید....

هیچ نظری موجود نیست: