۱۳۸۲/۰۶/۱۳

یه حس خیلی بد اومده سراغم. از اون حسایی که از خودم بدم اومده. حسی که واقعا" نمیدونم بده یا خوب. میگم بده به این علت که باعث میشه پر نشاط نباشم. میگم نمیدونم بده یا خوب چون در نتیجه این حس آدم به فکر وا داشته میشه. فکرایی که نمیدونی خوبه یا بد. نمیدونی نتیجش مثبته یا منفی.نمیدونی از رو ناراحتی تصمیم گرفتی یا با چشم باز. گاهی اینجور حس و حالا میاد سراغم. هیچوقتم نتونستم تکلیفمو باش روشن کنم. میگن متولدین خرداد اینجوری هستن. دو شخصیتی. گاهی شاد و گاهی ناراحت. من خودم خیلی به اینا اعتقاد ندارم. این حس ولی نمیدونم از کجا سر و کلش پیدا میشه. یه مدت بود که کمتر میومد سراغم. من اینجارو درست کردم که حرفای دلمو اینجا بزنم. اما یه حرفایی هست که فقط مال خودمه. حتی تو کاغذ هم نباید بیاد. به قول اون ترکمن بعضی دردا هست که مال همه س، ولی درد قلب فقط مال خود آدمه. نمیدونم چی آرومم میکنه. ولی میدونم که فقط خودم باید خودمو آروم کنم. یه جورایی باید با خودم کنار بیام. حالا چرا اینارو دارم اینجا مینویسم خودمم نمیدونم. تو نخونشون لطفا"....

هیچ نظری موجود نیست: