۱۳۸۳/۰۳/۲۶

با یه تاخیر دو- سه روزه از همه اونایی که بهم تبریک گفتن و کارت تبریک فرستادن ممنونم. ببخشید که دیر شد. دیشب تو یه جمع ۱۱-۱۰ نفری تولد بازی کردیم. کلی هدیه تولد گیرم اومد. حالا تصمیم گرفتیم با لیلا هر ماه یه تولد برا من بگیریم! دیشب شده بودم مثل بچه های ۴ ساله. شمع فوت میکردم و از این کارا. حیف که از این کلاه شیپوریا برام نخرید لیلا. اینم عکس کیک تولد. سارا خانم و مینا خانم و دوتا از پسر خاله ها و پسر داییم مهمونمون بودن که جاتون خالی خیلی خوش گذشت.
*
چشمم از این ایتالیا آب نمیخوره. این تیمی نیست که بتونه این دوره دووم بیاره. البته از گروه خودش که به عنوان سر گروه میاد ولی برا ادامه ش شک دارم. ایشالا آلمانم امشب میبازه . از هیچ تیمی به اندازه آلمان و انگلیس بدم نمیاد. مخصوصا" آلمان. کاش میشد ایتالیا و اسپانیا بیان فینال بعد ایتالیا اسپانیارو بزنه!
*
پس فردا هم اولین سالگرد ازدواجمونه. به خدا من بلد نیستم کادو بخرم. من همیشه فقط عطر خریدم. میخواستم براش کفش بخرم که در کمال نامردی دیروز خودش خرید!( یه هفته روش فکر کرده بودم) . بهش میگم بیا بریم بیرون هر چی دلت خواست بگو بخرم. میگه نه. میخوام سورپریز باشه!سورپریزم کجا بود!برا خانوما هدیه گرفتن کار خیلی سختیه که من یکی اصلا" بلد نیستم. یواشکی تقلب بهم برسونید لطفا"!

هیچ نظری موجود نیست: