۱۳۹۲/۰۹/۲۴

156

درامد گوگل از کجاس؟!
پ.ن:از لحاظ سطح دغدغه و اینکه دیشب تا صبح خوابم نبرد و داشتم به این موضوع فکر میکردم!!! این بدبختا پول از کجا درمیارن و چرا انقدر سهامشون با ارزشه؟!

۴ نظر:

رویا گفت...

تا جایی که می‌دونم گوگل از تبلیغ خیلی پول در می‌آره. هر کسی می‌تونه تبلغیش رو بده و اونا تو سایت‌های مختلف می‌گذارن براش. هم یه پولی از تبلیغ کننده می‌گیرن. هم یه درصدی از از کسی که تبلیغ رو نشون می‌ده می‌گیرن. تبلیغ‌های روی ویدیوهایی یوتیوب و اینا هم همین طور.
الان که تو کار تلفن و دستگاه پخش از تلویزیون و اینا هم رفتند و فکر کنم اینا هم درآمده.
سهام رو کلا از قوانینش سر در نمی‌ارم ولی تا اینجا می دونم که وقتی شرکتی پرطرفدار باشه سهامش هم پرطرفداره. وقتی همه می‌بینین که همه دارن از گوگل استفاده می‌کنن می‌دونن که حالا حالاها خواهد بود.

امیرحسین گفت...

خودم هم به نظرم رسید از تبلیغ، ولی دیدم اونقدری تبلیغ نداره. گوگل مپ و اینا که اصلا" تبلیغ نداره. این دستگاه عریض و طویل به نظرم عجیبه که با یه تبلیغ بخواد بچرخه کارش. ولی خوب من نمیدونستم کارای تبلیغی اینجوری هم داره.

MisS nc گفت...

هر کلیکی که ماها روی سرچ ها میزنیم یه دونه یه دلاری میفته تو گلک گوگل اینا ...
اتفاقا چند وقت پیش یه بنده خدایی همین سوال رو از من پرسید و منم نمیدونستم ... جالب اینجا بود طرف انتظار داشت من که مهندس کامپیوترم باید اینو بدونم :))

سمن گفت...

تبلیغاتش کم نیست+ یه سری کارها هم برای سئوی سایتها هم انجام میده که کلی پول میگیره بابتش +احتمالا خیلی چیزهای دیگه که سواد من قد نمیده:دی