۱۳۸۷/۰۳/۲۲

من الان دارم از یک کامپیوتر فرمت شده لخت مادرزاد که هیچی روش نصب نیست برای شما گوهرافشانی میکنم!!!از دیروز داشتم یکی تو سر خودم میزدم ، یکی هم تو سر این بدبخت. آخرش دیگه دلش سوخت و ویندوز رو نصب کرد. به هرکی هم که بلد بودم زنگ زدم که فلانی بلدی چطور میشه روی یک کامپیوتر که شونصد تا ویندوز روش نصبه و با هرکدوم که بالا میای یه سری درایو رو میشناسه و بقیه رو نمیشناسه ، ویندوز نصب کرد؟ هیچکی هم به قدرت خدا بلد نبود! منم همه رو اوکی کردم! حالا میبینم زده فرمت کرده همه چی رو!
*
الان نگاهم افتاد به کسایی که با سرچ وارد وبلاگ شدن. دلم برای این یکی سوخت. جدی میگم! اونوقت میگن ما مردم بلد نیستیم چطور از تکنولوژی استفاده کنیم. چند روز پیش هم یکی سرچ کرده بود خواهر زن با جوراب نازک!!!!بعد یه سری کلمات هم هست که من نمیدونم کجا از اینا استفاده کردم که لینک شدن به وبلاگ من. آدم شرم میکنه از دیدنش!! بعد یه لینکی هم بود راجع به همین مطلب که چه کسایی با چه کلماتی وارد وبلاگ میشن. چون کلمات قبیحه داشت اون لینک از ذکرش معذوریم!

هیچ نظری موجود نیست: