۱۳۸۳/۰۹/۲۲

به نظرم هر وقت تو دوستی یا هر رابطه دوطرفه ای این حس بهت دست داد که یه جایی خودتو کوچیک کردی یا طرف مقابلت کاری کرد که احساس کردی تحقیر شدی یا این حس بهت دست داد که عمدا" تحقیرت کرده بدون یه پای این رابطه می لنگه. یه لنگ اساسی هم میزنه. دیدی گاهی پیش خودت میگی اگه من فلان کار رو بکنم یا فلان حرف رو بزنم یا فلان درخواستو بکنم کوچیک میشم و طرف فکر میکنه که من محتاجشم یا اینجور فکر و خیالا. بذار خیالتو راحت کنم از نظر من این رابطه چیزی بیش از یه معامله نبوده که هرطرف فقط به فکر اینه که نفع خودشو ببره و حداقل زیان نکنه. نمیگم بده. شاید خوب باشه. ولی من هیچ وقت تو دوستیام این مدلی نتونستم حسابگر باشم. خیلی راحت برخورد میکنم. اهل دو دوتا چهار تا نیستم. دوس دارم تو روابطم انقدر ساده و راحت باشم که فکرمو مشغول حساب گری نکنم. دوس ندارم همش اینکه چرا فلان حرف رو زدم یا فلان کار رو کردم عذابم بده. دوس دارم راحت برخورد کنم. از این ساده تر میشه گفت؟!

هیچ نظری موجود نیست: