۱۳۸۳/۰۹/۱۲

علی معلم رو که میشناسی؟ همون استاد بزرگ شعر معاصر. واقعا" بزرگه. با اینکه من زیاد سر در نمیارم از شعراش ولی اوناییش رو که میفهمم، خیلی قشنگ و عمیقه. وقتایی که میتونم بفهمم ، احساس غرور می کنم! یه چند تا شعراشو مجید اخشابی خونده. جدیدا" هم محمد اصفهانی یه شعرشو خونده. همین که راه براه رادیو پیام داره پخش میکنه. همون که میگه" دلم به زلف توست مزن بر او شانه....". هرچی گشتم یه لینکی از یه جا پیدا کنم که شعری از ایشون باشه پیدا نکردم. یه سبک خیلی عجیبی داره. با اینکه نمیفهمم ولی به دلم میشینه. چند سال پیش شبکه چهار یه برنامه ای داشت به اسم " و اما عشق....". من علی معلم رو از اونجا شناختم.
*
میدونی تو رانندگی به چی حساسم؟به این که یه خانوم ازم سبقت بگیره ! فوق العاده حساسیت دارم!احساس میکنم عرش خدا الاناس که به زمین بیاد!هرجوری شده میرم و نمیذارم عرش خدا تکون بخوره! خدا کنه نفرین این خانوم امروزی که باعث شدم ( یعنی خودش باعث شد!!) که لاستیکش بیفته تو یه چاله خیلی بزرگ مایل به چاه! گریبانگیرم نشه!

هیچ نظری موجود نیست: