۱۳۹۲/۰۴/۰۸

محصولات غذایی امیر و شرکا!

دوباره تابستون شد و صنایع غذایی ما به راه افتاد. تا چند وقت پیش صنایع غذاییمون محصولات توت فرنگی بود( شامل مربای توت فرنگی و توت فرنگی فریز شده). از دیروز خط تولید رفت روی آلبالو. فعلا" با مربای البالو شروع کردیم. یه ظهر تا عصر داشتیم با زهرا میشستیم و هسته گیری میکردیم . شبم لیلا تبدیلش کرد به مربا. اینم برای گل روی زهرا و لیلا که مربای البالو خورن. از این به بعد میریم روی لواشک و آلبالو خشکه و البالو یخی و کنسانتره آلبالو! بعد هم خط تولید میره روی آلو سیاه و زرد ( شامل لواشک آلو و رب آلو). اینجوری تابستونو سر میکنیم!

۱۳ نظر:

خانمه گفت...

سلام جناب امیر خان.
به سلامتی برگشتین.
ببینم خدایی همه محصولات رو یه تنه میخورید؟؟؟
راستی به مناسبت بازگشت غرور آفرین تون یه ختم قران تو ماه رمضون بذارید.
من جز 1 و 2 رو میخونم.

امیرحسین گفت...

سلام
فعلا" یه مدت بنویسیم ببینیم میشه ادامه داشت یا نه. در مورد ختم قران هم فکر کنم اگه بذاریم فقط خودم میمونم و خودتون!!!

سلانه گفت...

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته!
حالا برگشتی خوب کردی که برگشتی. ولی سوالی که مطرح میشه اینه که چرا؟ واقعا چرا میای یه جایی که فیل*تره مینویسی؟ واقعا الان تو فکر میکنی من فیل*تر شکن دارم؟ نه جدا اینطور فکر میکنی؟ من؟ من و فیل*تر شکن؟! نعوذ بالله!

سلانه گفت...

خدایی قالبش خیلی ضایع است! یه فکری به حالش بکن اخوی!

سلانه گفت...

بعدم کل لواشکاتو پیش خرید میکنم به بالاترین قیمت.

سلانه گفت...

راستی یه سوال تخصصی! با گیلاس هم میشه لواشک درست کرد؟ یه عالمه گیلاس برام آوردن. به جز تبدیل به کمپوت و ترشی از راهکارهای شما استقبال میکنیم.

سلانه گفت...

خب دیگه من فعلن حرفی ندارم. برم به کارام برسم. با تشکر و سپاس ویژه از خودم که هنوزم میتونم یه نفره کل کامنت دونی رو منهدم کنم

امیرحسین گفت...

به به سرکار خانم سلانه! سلام علیکم و رحمه الله!
اولا" که با همه میوه ای میشه درست کرد ولی گیلاس چون شیرینه خیلی خوب نمیشه. مثل هلو و سیب و اینا

امیرحسین گفت...

برای اینکه گیلاسا خراب نشه بهترین راه اینه که توزیع کنید بین دوستان و آشنایان!!!
قالب وبلاگ رو هم والا من بلد نیستم درست کنم! مهندسای کامپیوتر دست به کار بشن بی زحمت!
اینی که فیلتره هم والا از دست من خارجه. همت این که برم جای دیگه وبلاگ درست کنم رو ندارم. اونم با این تعداد خواننده!

سلانه گفت...

مگه ما خواننده ها چمونه؟! من که خودم تعدادم خیلیه!!

امیرحسین گفت...

بی زحمت قسمت توزیع گیلاس بین دوستان و آشنایان رو هم جواب بدید!!!

سلانه گفت...

اون قسمت که جواب نمیخواد! واضحه که در هوای گرم کمپوت خنک گیلاس خیلی خوبه!

خانمه گفت...

خیلی سرعت اینترنت ایده اله ، باهاس این پست های شما رو با فیلتر تیرتپرکن خوند.
پس بی خیال ختم قران؟؟؟
این همه دوست قدیمی بودن پس کجان؟
بهار اینااااااااااا