۱۳۹۰/۰۸/۲۸

یکی دو روز پیش آقای عادل آذر رئیس مرکز آمار احتمالا" با افتخار اعلام کردند که ما از این سرشماری و آمارهایی که از مردم گرفتیم جهت مصارف دیگه هم استفاده میکنیم. از جمله در مورد دادن یارانه. از طرفی چند روز پیش اعلام کردند که یارانه افراد پردرآمد حذف میشه و ملاکشون برای افراد پردرامد هم داشتن خونه و ماشینه. که خوب ظاهرا" یارانه افراد شهرهای بزرگ گمونم حذف بشه. خوب این طبیعیه که از آمار و سرشماری در اداره مملکت و نهادهای گوناگون و برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت (دور از جون مملکت ما البته) استفاده بشه. اما فکر نکنم گفتن هر حرفی هم ضروری باشه. اینطوری مردم رو به دادن امار دروغ تشویق میکنید. اگه هر حرفی رو علنا" نگید مطمئنا" نمیگن که شما لالید!!

۶ نظر:

هانیه گفت...

ببخشید اون‌وقت مثلاً اگه خونه رو بابامون برامون خریده باشه و مام جواب مأمور آمار رو داده باشیم بله خونه داریم، اون‌وقت دلیل می‌شه که درآمدمون در حدی باشه که هزینه‌ی بنزین و قبض گاز و برق و ... غیر یارانه‌ای رو هم بتونیم به راحتی بدیم؟!!

امیرحسین گفت...

خوب الان مبنای تصمیم گیریها همینه. که خونه و ماشین که داری یعنی استطاعت مالی دارید و نیاز به یارانه ندارید. الان نزدیک انتخاباته و یارانه ها باید در روستاها و مناطق محروم توزیع بشه!!!

نینا گفت...

وی پی ان مو آتیش کرده بودم، گفتم بیام یه سر بزنم در جهت حمایت از رسالت

امیرحسین گفت...

دلم رو شاد کردی! الهی که مدیکالتون زود بیاد!

پونه گفت...

خیلی ملت آمار می‌دن
اینم درست کردن که دیگه همون یک درصد آدم راست و درست هم که بود دیگه بیخیال بشه

sajad گفت...

:))
واقعا