۱۳۸۹/۰۵/۰۳

هیچ دقت کردید امسال من هیچی از صنایع لواشک سازیم ننوشتم؟! اصن اهمیت نمیدید دیگه! اصن براتون مهم نیست! اصن به من و لواشکام توجه نمیکنید! خوب خودم براتون میگم. جمعه رفتم 12 کیلو آلو ( اعم از سیاه و زرد) خریدم و امشب به امید خدا میخوام استارت بزنم . دارم بهش فکر میکنم و آب از لک و لوچه م آویزونه. حاضرم پتنت لواشک سازی که نیمه صنعتی-نیمه سنتی رو به قیمت مهمون شدن به یه دیزی در اختیار علاقمندان قرار بدم. لازم به ذکره از ویژگیهای این روش که کاملا" به دست متخصصان بومی تهیه شده اینه که کاملا" بهداشتی و بدون نشستن مگس و پشه و گرد و غبار روی لواشکهاست. صبح تا عصر هم به بهره برداری میرسه و زمان زیادی لازم نداره!!!

۲۱ نظر:

سوسن گفت...

ضمن عرض سلام و خسته نباشيدخدمت شما و همه دست اندركاران.لطفن پتنت لواشك سازي رو به همراه فيد وبلاگتون در اختيار من قرار بدين..ممنونم

باقيمانده هاي يك زن گفت...

آقا من حوصله لواشك درست كردن ندارم . ولي لواشكاتو به بالاترين قيمت خريدارم .
من ميييييييميرم واسه لواشك خونگي
هميشه از يه بنده خدايي ميخرم كيلويي 6000 تومن.
حالا شما خودت يه قيمتي كه نه سيخ بسوزه نه كباب بگو كه ما مشتري شيم داداچ!

امیرحسین گفت...

مامااااااااااااان!!! کیلویی 6000 تومن؟! 500% سود؟!من از امروز میرم لواشک فروش میشم!

بهار گفت...

اصن لواشك بدون جسد مگس و پشه كه توش قشنگ جا افتاده باشه مزه نمي ده!واسه من با مگسشو درست كن!‏

MisS nc گفت...

آره مگه نمیدونستی لواشک خونگی خیلی گرونه .
خدا رو شکر لواشک دوس ندارم

هدی گفت...

جدی یه روزه حاضر میشه؟؟؟؟

آوین گفت...

سلام امیییر مال شما هم از اون هاست که با جوراب میرن روش لگدش می کنن؟؟؟آخه می دونی مگس و پشه که نداره اگه اون لگده هم نباشه خب هم چین طعمش کم میشه اصولن می گن هر چی کثیف تر خوشمزه تر بعدشم شما اول برادریتو ثابت کن یه چند کیلو از اونا رو بیار تا ما هم یه فکری برا دیزی بکنیم:دی

آوین گفت...

عرض دیگه ای نیست جز دعا به جون شما و اون لواشکا(آیکون دلت میاد آوینو بی نصیب بذاری نه دلت میاد؟؟؟مگه تو این وبلاگستان چندتا دختر وبلاگستان هست نه
چند تا؟؟؟

آوین گفت...

بعدنی چه حالی بکنه دخترک با یه هم چین بابایی با اون همه لواشک:دی
خوشششش به حالش هی هی هی روزگار:دی

sajad گفت...

راستش نه، دقت نکردم
آخه می دونی از اونجا که من داماد بهار خانم اینا هستم، زیاد اهل دقت کردن و اینا نیستم. بیشتر به نخبه گیم تکیه می کنم
:D

یکتا گفت...

سلام ... دستتون تا الان درد نکنه ... خوش به حال دخترک ...

یکتا گفت...

سلام ... دستتون تا الان درد نکنه ... خوش به حال دخترک ...

باقيمانده هاي يك زن گفت...

جدي كيلويي 6 تومن 500%سود داره؟؟؟؟؟؟؟
الان من هنگ كردم . يعني كيلويي چند در مياد ؟
تازه يارو كلي منت ميذاره سر ما ميگه شما مشتري دائمي هستين ازتون سودي نمي گيرم . نامرد منو چي فرض كرده؟
اصن بيا روي تاسيس يه شركت توليدي لواشك فك كنيم
تو مدير توليد باش منم ميشم مدير فروش
جان خودم وضعمون توووووپ ميشه

مريم گفت...

حالا كه وقت داري بشين يه چند تا مگس هم شكار كن ،واسه اونايي كه لواشك اصيل و خوشمزه ميخوان از اون مگسها هم بزن تنگش!!!مثل اينكه يكي ديزي رو بدون ترشي و سبزي و نون سنگك به تو بده ..ميشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا گفت...

امیر خدایی تو دیگه هیچ آبرویی واسه ما نذاشتی واس با این مجید و هادی یه فکر به حالت بکنیم.

امیر گفت...

بده میخوام روزی حلال در بیارم؟! خرج پوشک دخترکم رو شما میدید؟! کار عار نیست داداش!

ناشناس گفت...

من با اون پروژه‌ی مگس و اصالت که مریم نوشته موافقم. اصن لواشکی که گربه هم روش رژه نرفته باشه که دیگه اوته!
بهار.ن

سلانه گفت...

سلاممممممممم:)
امیر چجوری لواشکت یه روزه عمل میاد؟؟؟؟

سلانه گفت...

ببین دوستان همه علاقه مند مگس و گربه ن! به نظرم مگسا رو جدا بفروش لواشکا رو هم جدا! سودش بیشتره!!!

فیدبک گفت...

چه فایده امیر خان که حتی یه ورقش هم به ما نرسه!!! واالااااا

Nargess گفت...

به وبلاگ: narges1377.persianblog.ir و goorbageh.blogfa.com سر بزنید.



با تشکر