۱۳۸۸/۰۳/۱۸

خوب میرسیم به بحث داغ انتخابات این دوره. میدونم که الان همه یه لنگه پا وایسادن تا من نظرم رو اعلام کنم!! تا حجت براشون تموم بشه که به کی رای بدن! خوب بیشتر از این منتظرتون نمیذارم و میرم سر اصل مطلب. راستش دوره های قبلی ریاست جمهوری رو تا اونجا که یادمه ( جز دوره هاشمی) بقیه دوره ها به کسی رای دادم که رای نیاورده و البته خودم میدونستم. دور اول خاتمی که من به محمد محمدی نیک معروف به ری شهری رای دادم! دور دوم هم به دریابان شمخانی رای دادم و این نشون میده که ارادتی به خاتمی نداشتم( چه مهم!). دور پیش که دو مرحله ای شد مرحله اول به قالیباف رای دادم ( چقدر این دوره جاش خالیه) و دور دوم هم به هاشمی . این دور هم تا امروز انتخاب 100% رو نکردم. بین دو نفر شک دارم و منتظرم که مناظره امشب هم برگزار بشه. فقط میدونم که از این 4 نفر یک نفر ( رئیس جمهور فعلی) رو 100% گذاشتم کنار و کروبی رو هم تا حدودی. بین رضایی و میرحسین شک دارم که خوب تا شب انتخابات هیچی معلوم نیست. راستی معلومه که من چقدر طرفدار ریاست جمهوری افراد نظامی و امنیتی ام؟!

هیچ نظری موجود نیست: