۱۳۸۷/۰۷/۲۳

دیشب دخترک رو بردیم پارک ملت. من هم مثل این مردای زن ذلیل آغوش بستم و دخترک رو گذاشتیم توی آغوش. از اول گرفت خوابید تا وقتی که برگشتیم خونه. فقط گاهی از صدای آبنمای موزیکال ( رقص فواره ها) از خواب می پرید و دوباره می خوابید. بدین ترتیب دخترک اولین ددر رفتن تفریحی رو تجربه کرد! برگشتن هم عقلمون رو دادیم دست پسر داییم و خانمش. میگه بریم پیتزا ناپولی که بهترین پیتزا رو داره. یه کاره کوبیدیم رفتیم ملا صدرا که ببینیم چی میخواد بهمون بده. اسم پیتزاهاش که کلا" مرخص بود. قیمتاش هم ، قیمت بهترین چلوکباب مثلا" تو رستوران نایب! ارزونترینش 5 تومن بود که شامل سس گوجه فرنگی روی نون بود!!! پیتزاهاش هم عبارت بود از یه نون تافتون خودمون که روش ژامبون رنده شده. یا نون تافتون که وسطش 2 تا تیکه گوشت کار گذاشته شده بود!!!وحشتناک ایفتیضاح بود! 2 تا پیتزا گرفتیم شد 18 هزار تومن! هنوز باورم نمیشه که 18 تومن بی زبون رو پای نون و کالباس داده باشم!
*
ویزای ما صادر شد. اگه خدا بخواد جمعه شب تهران رو به مقصد رم و سپس پاریس ترک می کنیم. جمعه آینده هم برگشتمونه. دلم برای دخترک از حالا تنگ شده!. باید کلی عکس و فیلم ازش بگیرم و با خودم ببرم. یه کم از اون صداهای پلنگی که نصف شبا از خودش بروز میده! رو هم ضبط کنم و با خودم ببرم. دو سه روز پیش دخترک اولین خرابکاری عملیش رو روی لباس من کرد! بغلش کرده بودم که لیلا ازمون عکس بگیره و وقتی عکس تموم شد دیدم که شلوار دخترک زرده و ایضا" لباس من!

هیچ نظری موجود نیست: