۱۳۸۴/۰۱/۲۱

متوجه نمیشم دست دادن خاتمی تو مراسم دفن پاپ، با این یارو موسی قصاب! چه اتفاق مهمیه که همه دارن خودشونو میکشن؟!که چی؟ یعنی فکر میکنن که ایران اسرائیل رو به رسمیت میشناسه؟!این جماعت سیاستمدار هم بعضی وقتا دنبال چه سوژه هایی میرنا. مثل صحبت کردن خرازی با کالین پاول سر میز شام!حالا صحبت هم کرده باشه، مگه اونجا چی میتونسته گفته باشه؟!یعنی کانال دیگه ای نیست و فقط مونده سر میز شام؟!
*
اگه بخوای یه نفر رو نفرین کنی به نظرت چه جوری باید نفرین کنی که کارگر واقع بشه؟ فکر کنم اگه مثل پیرزنا با مشت بکوبی به سینه و چشاتو ببندی مفید باشه!ا خوب بدون که منم این کار رو کردم و با تمام وجود نفرینت کردم!
*
خیلی دوس دارم بدونم خدا با پاپ چی کار میکنه.به هر حال سر سلسله مسیحیت تو عصر حاضر بوده. روز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن که به خاک سپرده شده ( عجب سعادتی داشته!!!). آخه میدونی من نه که کارای خودم رو خوب انجام دادم گفتم یه سرکشی هم به کارای خدا بکنم ببینم میخواد چی کار کنه!

هیچ نظری موجود نیست: