۱۳۸۹/۰۳/۳۱

قدرت جهت یابی و مکان یابی و خیابون شناسی و اینام در حد زیر صفره. یعنی وقتی رادیو پیام میگه مثلا" همت شرق به غرب ترافیکه، حدود 17 دقیقه طول میکشه تا من تشخیص بدم شرق کجا میشه و غرب کجا! ( اونم با کمک دست چپ و راست و ساعت و مثلا" شرق میشه صیاد و غرب میشه جنت آباد!). یا اگه یه جا مثل شیخ فضالله اگه خروجی شهرک غرب رو رد کنم باید تا آزادی برم و دور بزنم!!! بلد نیستم از وسطای راه از خروجیای دیگه برگردم و کلا" جایی رو نمیشناسم( این کاملا" واقعیه و یه بار این اتفاق افتاد!). آدرس دادنم هم همینه. هر بار که به یه بدبختی آدرس دادم همین بلا سرش اومد و مجبور شد مثلا" یه مسیر 3 دقیقه ای رو 45 دقیقه تو ترافیک بره و برگرده سر جاش! یا از هرجا میخوام برم یه جای دیگه باید بیام از جلوی خونه یا شرکت و برم! از جای دیگه بلد نیستم! این اتفاقم بارها افتاده برام. کلاس آموزش جغرافیا و جهت شناسی و مکان یابی جایی سراغ دارید؟! نگید جی پی اس و نقشه و اینا که استفاده از اونا حکایت مفصل دیگه ایه که خودش یه پست جداگونه س!
*
جمعه مصادف بود با هفتمین سالگرد ازدواج من و لیلا. چه زود داره عمرمون میگذره و چه پیر شدیم و سراشیبی نیمه دوم زندگی من و اینا! مبارکمون باشه!
*
از وقتی این یارو گودر و لایک کردن و share کردن و اینا مد شده دیگه حس و حال لینک دونی اینجا رو ندارم. میبینی تکنولوژی رو؟!

۱۳۸۹/۰۳/۲۵

و لنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین
( و قطعا شما را به چیزی از ترس و گرسنگی و کاستی از اموال و جان ها و محصولات می آزماییم و شکیبایان را مژده ده)

پ.ن: میترسم....میترسم....میترسم

۱۳۸۹/۰۳/۱۶

دیدی یه وقتا حوصله هیچی نداری؟ حوصله حرف نداری؟ حوصله خودتم نداری؟ بعد احساس میکنی که بدنت رو از زیر تریلی 18 چرخ بیرون کشیدن بس که له و خسته ای؟ من الان که ساعت 17:28 دقیه روز یکشنبه 16 خرداده همون حالت رو دارم. دقیقا" نمیدونم از صبح چند تا تلفن رو ریجکت کردم یا میس کال شد!